Adybaby 2009.04.08. 21:26

FELTETTÉK

Jajj végre, már annyira vártam (L)
És tök sokat ánekel benne Euge, mondjuk kicsit nehéz lesz majd megszokni az új számokat, de emlékszem, hogy tavaly is így voltam vele, azt tökre megszoktam :)

Nah itt letölthetitek a CD-t: http://www.megaupload.com/?d=MY15T58J gracias por http://aversipueden.tk

És most jöjjenek a dalok részletesen :P

1. Que nos volvamos a ver - TeenAngels
Ugyebár ez a szém jött ki először, nekem tetszik, vannak benne szólók is, szal szerintem jó kis szám, kiváncsi leszek a klippjére, mert sztem 100, hogy lesz :D
A szám: 10/9, Az előadók: 10/10

2. Quién - TeenAngels

Ezt a szémot is lehetett már hallani a trailerekben, tetszik a zenéje meg úgy az egész összességében.
A szám: 10/10, Az előadók: 10/10

3. Te perdí - Eugenia Suarez
Hát ugye mondanom sem kell, hogy ez a kedvencem, mivel Euge szám (L)(L) jó, nem csak ezért nagyon tetszik főlleg amikor a bonito mio-t mondja, meg a szövege is olyan széép
A szám: 10/8, Az előadók: 10/1000000 xD

4. Cual - TeenAngels
Jajj ez az egyik kedvencem, az elején végig Lali-Pitt és Nico-Euge szóló részek vannak aztán a máspdik feláében jön Gas valakivel, sajnos nem tudom kivenni a hangjából, hogy ki az...talán Rochi? am tökre tetszik a zenéje.
A szám: 10/10, Az előadók: 10/10

5. Una vez más - Juan Pedro Lanzani
Kicsit Nena-s, bár azért az jobb volt, de azért ez sem annyira rossz, ahhoz képest h 3 éve Cris semmi pénzért nem énekeltette volna xD
A szám: 10/7, Az előadók: 10/8

6. Hoy - TeenAngels
Gas kezdi aztán a fiúk, aztán Euge és a lányok és végig így van, mintha Gas és Euge száma lenne, de nem mert végülis mindenki ánekel benne, de csak kettőjüknek van benne szóló részük, kiváncsi vagyok a GranRex-re ;) meg olyan jó lenne, ha lenne klippje, bár sztem nem nagyon lesz...
A szám: 10/10, Az előadók: 10/10

7. Vuelvo a casa - TeenAngels
az elején Pitt szóló aztán a lassú refrén aztán Gas és aztűn megint egy hosszú refrén és nincs is több szóló rész, ez a szám nem tetszik :/
A szám: 10/5, Az előadók: 10/8

8. Pensando en vos - Gaston Dalmau
Jaja ez is olyan El espejo-s, azt a számot sem szeretem nagyon, és ez sem tetszik így elsőre...
A szám: 10/6, Az előadók: 10/9

9. Un día más - MAN
Ez is...elvileg MAn szám de én csak Rochi hangját vélem benne felfedezni, talán Meryét néha :/, érdekes lesz a GR-ben és sztem klippje is lesz...am maga a szám tetszik :)
A szám: 10/10, Az előadók: 10/10

10. Cuando llegue tu amor - Mariano Torre y Emilia Attias
Olyan Rio de Besos fillingje van csak sokkal szarabb :/, már bocsánat
A szám: 10/3, Az előadók: 10/7

11. Salvar la paz - TeenAngels
Ez a szám annyira tetszik, mindenkinek van benne szólója, mondjuk Gasnak kicsit kevesebb, mert sztem ez inkább vhogy csak a TA-n belüli pároknak a dala, mmint Euge-Nico Lali-Pitt, am sztem Pitt elég érdekesen énekel benne :/
A szám: 10/9, Az előadók: 10/10

12. Siento - Mariana Esposito
Nincs TA CD Lali szóló nélkül ugyebár :/...am a szám nem rossz :), csak kicsit zavaró már hogy az összes szóló lassú...
A szám: 10/7, Az előadók: 10/8

13. Por el sí - Mindenki
Tük jó mert mindenki énekel benne egy kicsit :), tetszik, sztem szinte 100%, hogy majd a GR finálájában esz mint tavaly az Estoy listo :D
A szám: 10/8, Az előadók: 10/9

14. Casi un sueno - MAN (Pablo Martinez)
Nah ez az a szám amiről eláég nehéz eldönteni, hogy Pablo vagy MAN szám, mert ha MAn akk elég érdekes, hogy mégjobban csak Pablo hangját lehet benne hallani, mint az Un dia masban Rochiét, ha meg csak Pabloé akk nagyon ki leszek akadva, mert mi az, hogy ő megint kap saját számot és közben pedig Niconak aki egy TeenAngels még egy sincs csak egy cover-je? :@ ok h nincs olyanhű de jó hangja de azért annyira nem rossz és azért Pablonak sem olyan jó sztem...am maga a szám itt is tetszik, főlle az a rész, hogy Casi un sueno, Casi un angel, Casi cielo, Casi inferno, am nem a Lobo esta zenáje csak más szöveggel? :S
A szám: 10/8, Az előadók: 10/5

Összesítve:
A CD
: 10/9, Az előadók: 10/8
Am itt nem átlagot számotam :)

Nah összességében nekem nagyon tetszik az új CD, kivámcsi leszek a klippekre meg a GR-re is :)

Nah de mostmár megyek mert eléggé elfáradtam xD

A bejegyzés trackback címe:

https://pink-lemonade.blog.hu/api/trackback/id/tr331054707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása