Adybaby 2009.04.04. 13:48

Lemonade

Adatok
Webmiss: Ady
Verzió: 1.0
Start: 2009.03.29
URL: http://pink-lemonade.blog.hu
Host: blog.hu

Névadónkról
A Pink Lemonade az egy közkedvelt koktél-fajta, sokan azt hiszik, hogy rózsaszín citromból vagy lime-ből készült, de ez nem igaz, mert ezt a szép rózsaszín színét ettől kapja, hanem vagy mesterséges ételszinezéket adnak hozzá vagy természetest, például valamilyen rózsaszínű gyümölcslevet és így nem csak a színe lesz más, hanem az ízét is fel lehet vele kicsit turbózni. A legközkedveltebb természetes szinezőanyagok a grenadine, az eper, a málna és az áfonyalé. Jah és még annyi, hogy az eredetinek 0% az alkohol-tartalma, de persze lehet hozzá tenni még bármit izlés szerint ;)

Itt egy recept is hozzá:
http://koktel.idea.hu/#/pink-lemonade
Köszönet érte az Idea Koktélnak

Az oldalról
Menjünk vissza egészen a kezdetekig: Sokszor volt már valamilyen oldalam, több-kevesebb népszerűséggel, először 2005-ben volt egy rajongói oldalam a Gportálnál, ami híres volt, aztán 2007-ben áttértem a HTML-es oldalakhoz és nyitottal egy személyes-portfóliós oldalt, ami egy évig működött elég nagy sikerrel, de aztán meguntam és egy ideig nem volt semkmilyen oldalam sem, de már nagyon akartam egyet, úgyhogy 2008 Júliusában megnyitottam a Dream-Squares nevű oldalmat, ahová az msn ikonjaimat töltöm fel, egy ideig megvoltam azzal az oldlammal, ami még máig működik, a látogatottsága ugyan nem túl nagy, de akik járnak rá azoktól mindig ponzitív visszajelzéseket kaptam.
Majd 2009 eelején újból nyitottam egy rajongói oldalt ami kemény másfél hónapig üzemelt, mert volt egy karbantartás az extránál, és elveszett az oldalam összes tartalma, és persze nem volt meg minden az oldalon, de amit kellett azt újra csináltam, aztán ugye újra kellett telepíteni a cutenews-t is, és valahogy mindig egy hibaüzenetet írt ki, amúgy ezen a problémán máig dolgozom és az a baj, hogy még csak nem is az extránál van a gont, mert itt az ATW-nél is hasonló hibaüzenetet írt ki, pedig mindent úgy csináltam ahogy régebben és akkor tökéletesen működött, nah és akkor már nagyon besokalltam és elegem lett abból az oldalból úgyhogy most úgy ott áll :D
Aztán 2009 márciusában, vagyis most megnyitottam ezt az oldalamat, remélem, hogy idővel eg tudom oldani a cutenews problémámat is és persze, azt is hogy sokan fogtok járni az oldalra és tetszeni fog nektek :)

Statisztika
hamarosan...

A bejegyzés trackback címe:

https://pink-lemonade.blog.hu/api/trackback/id/tr21045803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása