Adybaby 2009.04.05. 18:18

ED

Nah szóval a srácot Ádámnak hívják, de eggyik barátnőmmel elneveztük ED-nek, ami így jött:

Ádám->Adam->Edem->Ed

Először is menjünk vissza a kezdetekhez, vagyis 2007 nyaráig:

1. találkozás, 2007 július, 1 hétig, Balaton:
Balatonra mentünk nyaralni és ők is ott voltak, ott ismerkedtünk meg, de akkor még utáltam, nah jó talán nem utáltam, de egyáltalán nem volt szimpi, mégpedig ebből az okból: Mindenki érte volt oda, mindenki vele akart lógni, kivéve én, untam már az egészet, mondjuk először úgy volt, hogy (tesóm fagyimániás) elmentünk hárman, én, ő és a tesóm fagyizni, másnap már 4-en mentünk aztán, 7-en, majd 10.en és végül mindenki jött velünk szal nekem már nem is volt kedvem menni fagyizni...
Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy ott összejött az egyik csajjal, de kb 2 hétig voltak még együtt a nyaralás után.

2. talákozás, 2008 május, 2 napig, Balaton:
Ekkor csak mi (én-ő-tesóm) voltunk gyerekek és pünkösdkor balatonra, ekkor volt a legeslegjobb, nagyon megtetszett nekem, dumáltunk, együtt pink-pongoztunk, fagyizni mentünk meg minden (ok, tesóm is ott volt, de az annyiora nem számit, illetve számit, de majd erről késöbb), nem jöttünk össze meg semmi, csak én szerttem nagyon bele, ő máig nem tudom, hogy mit érez irántam, de remélem, hogy egyszer majd lesz valami. Elmesélte, hogy ő neki is milyen szar volt a tavaly nyár mert már nagyon idegesítette , hogy mindenki rajta lóg. Nagyon jó volt ez a 2 nap vele együtt, nagyon jól éreztem magam, csak az volt a baj, hogy hamar elment...

3.találkozás, 2008 augusztus, 1 nap, Balaton:
Mivel májusba ugye beleszerettem, ezért minden áron azon voltam, hogy most nyéron is együtt menjünk velük nyaralni, azt hittem, hogy ez biztos így lesz, hsizemn anyáék is nagyon kedvelik őket, de sajnos nem így lett mert már nem volt hely arra az időpontra amikor ők mentek, de anya megígérte, hogy lemegyünk majd egy napra meglátogatni őket.
Ez a nap is nagyon jól telt vele, de persze nem annyira, mint tavasszal :)
És volt egy olyan eset, hogy tesóm elment pénzt váltani, mi meg adig ott voltuk a fagyizó elött, és akk Ed mondja, hogy mi addig sétáljunk el arra, tökre izgultam, hogy vajon mit akarhat de már másodperccel késöbb tesóm utánunk rohan, hogy ne hagyjuk már őt ott -.-

4. találkozás, 2008 december, 1 nap, nálunk:
Mivel az apja sokat segített nekünk a költözködésben ezért meghívtuk őket, és olyan jóó volt (L), de persze nem jöttünk össze meg semmi csak jó volt vele lenni :D, honfoglalóztunk xD

5. talákozás, 2008 január (szilveszter), 1 nap, nálunk:
Mindenki nagyon jól érezte magát a multkor nálunk ezért megbeszéltük, hogy együtt töltjük a szilvesztert, ekkor nem volt olyan jó a hangulat min előzőleg, de azért persze nem volt rossz :)

6. találkozás, 2009 április, fél nap, nálunk:
Eljöttek egy kicsit mert az apja fogja csinálni a vízvezetéket nálunk és azt beszélték meg, mondjuk kinn voltak, nem nagyon beszékgettünk és nem is voltak itt sokat de legalább láthattam, és utána elmentünk fagyizni, és sétáltunk a dunaparton :D

7. találkozás, 2009 május, 3 nap, Balaton:
Annyira várom már ^^, főlleg azért, mert  ebben az évben sem fogunk angy valőszínűséggel együtt menni velük nyaralni, pedig az olyan jó lenne, 1 hét, vele...

Ez lenne a mu történetünk eddig :D, remélem majd egyszer összejövünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://pink-lemonade.blog.hu/api/trackback/id/tr771047998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása